Absurda, laba humora un smalkas smeldzes sintēze – ĢIT jaunākajā izrādē “Aizvakar vienmēr”

Brīnišķīgs aktieru ansamblis – Edgars Samītis, Ģirts Krūmiņš, Ivars Krasts, Jana Ļisova, Armands Berģis – Andra Kalnozola  režijā un dramaturģijā.

Telpa un kostīmi: apvienība “GolfClayderman
Gaisma: Jūlija Bondarenko
Skaņu režija: Toms Auniņš

Tuvākās izrādes: 23. janvāris, 6. un 13. februāris
Biļetes: https://biletes.git.lv/

Video: Anna Rosalie Uudre

“Ironijas un parodijas elementu piesātinātā izrāde noslēdzas ar krasu pagrieziena punktu, izceļot būtisko pāri ikdienas niekiem. Kad Vigas nonācis pie sava patiesā “es” un Marijas Terēze beidzot gandrīz satiek Deimantu pa īstam, protams, viss mainās, jo nekas nevar būt pabeigts un noslēgts – dabā tā nav pieņemts. Dienu no dienas domājot par redzēto no dažādiem skatupunktiem, jāatzīst, ka arī es redzu savas acis. Un paliek tikai Teļš, kura saimnieks neizpildīja mājasdarbu, un nenodziedāta dziesma no sarunvalodas vārdnīcas. Tāda pavisam smeldzīga noskaņa, kad rotaļa ir beigusies un jāiet mājās, bet negribas.” (Madara Lazdiņa “Izrāde ar smalku ķermeni jūtīgai dvēselei”, Kroders.lv)


Jauns lietuviešu žurnālists Deimants, kas atvaļinājumu pavada klaiņojot pa Eiropu, lai sarakstītu savu debijas romānu “Aizvakar”, tiek aplaupīts uz vientuļa Sicīlijas lauku ceļa. Viņš nokļūst Sortīno apgabala vēja ģeneratoru administratores Marijas Terēzes un viņas brāļa Džuzepes aprūpē, un dienas vada, gaidot savienojumu ar Lietuvas konsulātu, strīdoties ar savu bērnības draugu Skaipā, bet naktīs viņu apciemo dīvains rēgs teļa izskatā. Marija Terēze iemīlas apjukušajā rakstniekā, kas baidās konstatēt savas jūtas, aizbildinoties ar radošu neveiksmi un pazaudēto identitāti. Laiks iet. Rītdiena kļūst par vakardienu, šodiena – par aizvakardienu. Kamēr ir jau par vēlu…

Izrāde ir pieredzes, fantāzijas un sarunvalodas vārdnīcas sintēze.

2015. gada vasarā autors, piedzīvojis aplaupīšanu, pakaļdzīšanos un operāciju slimnīcā, atgūst spēkus Sicīlijas hipiju komūnā “Ciumara Ranni”, kur saraksta lugu “Aizvakar vienmēr”.